Serviciul ‘’60 de zile drept de retur’’ este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la CalculatoareOK.ro (SC ALTEC PC SRL).
Pentru a beneficia de acest serviciu, produsul trebuie sa se incadreze in conditiile de retur mentionate mai jos.
Politici de retur
In cazul in care in 20 zile clientul nu mai doreste pastrarea produsului comandat , poate renunta la produs in vederea returnarii banilor sau inlocuirea produselor FARA NICI O JUSTIFICARE. Procedura presupune expedierea de catre client a pachetului cu TOATE produsele si accesoriile aferente intr-o ambalare corespunzatoare care sa previna deteriorarea produselor. Dupa depasirea de 15 de zile se aplica o taxa de 5% din valoarea de achizitie, iar dupa 30 de zile se aplica o taxa de 10% din valoarea de achizitie.
1. Personal, la sediul nostru din Str. Bradesti Nr.1, Sector 2, Bucuresti.
2. Prin serviciul de CURIERAT sau prin POSTA ROMANA, la sediul nostru din Str. Bradesti Nr.1, Sector 2, Bucuresti.
*In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator.
In cazul in care sunt respectate conditiile de retur, ALTEC PC SRL se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitata pentru produsul returnat, in termenul legal de la receptionarea produsului de catre vanzator.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, socuri, urme de folosire excesiva sau interventii neautorizate etc.
- Produsul returnat trebuie să fie insotit de certificatul de garantie in original.
- In cazul in care produsul returnat prezinta lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea coletului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
- In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
- Sigiliul este deteriorat sau lipseste;
- Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
- Echipamente cu licente activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
- Pierderea certificatului sau neprezentarea acestuia;
- Prezentarea produsului la garantie fara a fi insotit de un document in care sa se specifice defectul reclamat
- Lipsa unuia din accesoriile cu care a fost livrat produsul
- Efectuarea de reparatii sau modificari a starii originale a produsului de catre persoane neautorizate sau a unei manipulari necorespunzatoare (chip-uri arse, procesoare cu pini lipsa sau indoiti, taieturi ale cablajelor, cd-uri sparte in interiorul cd rom-ului, lipsa unor piese ale produselor parte integranta a acestora, etc.)
Nota: In cazul in care produsul nu se incadreaza in conditiile mentionate mai sus, acesta va fi returnat catre expeditor, taxa de transport fiind suportata de acesta.